Standardně realizovaný prodej společnosti znamená pro stávající majitele společností, kteří se z jakéhokoli důvodu rozhodli pro prodej své firmy, 1) nalezení vhodného pokračovatele a 2) zároveň kapitalizaci jejich dosavadních úsilí.
Stejně jako takticky a strategicky provedená akvizice přinese společnostem významné tržní výhody a příležitosti pro růst a expanzi. Jsme toho názoru, že strategická akvizice se neřídí matematickou rovnicí 1+1=2, ale „nematematickým“ vzorcem 1+1 jsou minimálně 3 a více. Díky své odbornosti a především individuálním přístupem ke každému klientovi si ACG získala pevnou pozici na M&A trhu a ročně jsou úspěšně uzavírány 2- 3 transakce.
Prodej až 100% obchodních podílů je významným krokem a vlastně životním rozhodnutím každého majitele společnosti. Proces vyžaduje pečlivou přípravu a následné provedení. Jen správně provedený proces může zajistit úspěšný prodej, který přinese finanční odměnu pro majitele a zabezpečí budoucnost firmy pod novým vedením.
Prodej části obchodního podílu na firmě vhodnému investorovi je strategický proces, který může do nabízené firmy přinést potřebný kapitál, často potřebný pro další rozvoj, odborné znalosti, mnohdy zapojení do velkého mezinárodního konceptu a nové příležitosti pro růst.